Страницы

пятница, 13 декабря 2013 г.

Fabrication

ENG: This year is going to become a significant turning point in my life as I am finally graduating from the university. It's high time to decide what to do next and where to move. With such a burden it's absolutely not surprising why black has become my favourite colour. But still sometimes I try to add some bright spots into my look. This look is a combination of my favourite coat, necklace, sweater and boots.
What do you think about it?

RU: Кто-то с наступлением зимы пытается повысить себе настроение с помощью ярких оттенков, мне же наоборот хочется зарыться во все черное и не выглядывать. При этом я далеко не пессимист, просто именно этот цвет лучше всего отражает мое состояние в этот бесконечный снегопад, гололед и мороз. Но я все-таки решила разбавить меланхолию чем-то ярким, а именно моим любимым свитером в сочетании с полюбившимся колье (я ласково называю его "лапшой") и супер-удобными ботинками на каблуке :) Как вам?



ENG: Besides, I have some news to share with you. My brother and I have finally managed to launch a small site with some information about me. Please, check it out. I would be happy to receive any recommendations from you :) 
RU: Я хотела поделиться с вами небольшой новостью: мы с братом наконец-то закончили мой сайт-визитку, который содержит всю информацию обо мне :) Надеюсь, вам будет интересно на него посмотреть. А я буду рада выслушать абсолютно любые советы от Вас. :)