Страницы

воскресенье, 1 сентября 2013 г.

1. Caroline Knopf

ENG: I've decided to begin sharing with you my photography/ fashion/books/ films founds. I hope it will not only be interesting and somehow useful for you, but also great for myself as it is the great way to keep everything organized and at hand. Enjoy!
I would like to begin with one of my favourite photographers who is quite original in style and in technique. Caroline Knopf.

RU: Я подумала, что было бы здорово делиться с вами своими находками в области фотографии\моды\книг\кино. Я надеюсь, вам будет интересно, потому что для меня это точно станет удобным способом хранить нужное вдохновение :)
Я решила начать с одного из моих любимых фотографов. Она, по-моему, оригинальна как в стиле, так и в технике фотографии. Caroline Knopf!