Страницы

четверг, 23 мая 2013 г.

Let's flourish!

ENG: Have you already seen the masterpiece by Baz Luhrmann "The Great Gatsby"? I've just come home from the cinema and I'm under an unbelievable spell! Everything from the incredibly beautiful music to  Leonardo DiCaprio and Tobey Maguire's professional acting keeps me deeply enchanted! Do you share my impressions?
Besides, Woodkid music made my day! There are birds singing and flowers blossoming in my soul now!
This look with its brightness and positiveness goes well with my feelings. What do you think?


RU: Надеюсь, вы уже насладились невероятной работой База Лурмана "Великий Гэтсби" по одноименному роману Фицджеральда? Я только что из кино (смотрели в оригинале), и мне очень сложно подобрать слова, чтобы описать все то, что я чувствую! Все, от потрясающе красивой и грамотно подобранной музыки  до профессиональной актерской игры ДиКаприо и Магуайера,  поразило меня до глубины души. А какие впечатления остались у вас?
Музыка Woodkid  тоже не дает мне покоя (в хорошем смысле). В моей душе сейчас щебечут птички и распускаются бутоны!

Как раз яркость и положительный настрой этого образа служит отличным описанием всего того, что я чувствую!