Страницы

суббота, 4 мая 2013 г.

Happy 20th Birthday

ENG: Such day as a birthday is treated differently. For some it's a celebration that demands not only time and efforts but also a dress of the latest design and accesories. But for the others - just a simple occasion to meet with friends, grieve for their past and dream of their future.
Every year I choose different strategies of celebrating the day, but the feeling of excitement follows me all the time.
For quite a time I've been simply glad to have all my friends and relatives by my side)
Some have already seen the part of my day on instagram (@lidavinnikova), but for the others: I started with a delicious cake and gorgeous roses. We continued in a new steak house and finished in a bar with music from our past.
I've decided not to dress up, but to wear my lovely band with one of my favourite dresses.
So here it is. (we've made the photos several days before the celebration)

RU: Для каждого такой уникальный в году день как День Рожденья характеризуется своей важностью. Для одних это торжество, требующее долгой подготовки, хлопот, несомненно нового наряда и украшений. А для других - очередной повод встретиться с друзьями, погрустить о прошлом и помечтать о будущем. 
С каждым годом мое отношение к событию меняется, но ощущение волнения, ожидание чего-то нового не покидает меня никогда. 
Уже несколько лет не устраиваю праздника, но тихо радуюсь присутствию друзей и родственников в моей жизни.

Подписчики моего инстаграм (@lidavinnikova) могли уже увидеть частичку моего дня :)Так, начало положил потрясающий торт в компании с прекрасными розами и герберами. Праздновать мы продолжили в недавно открытом в Нижнем Новгороде steak house MITRICH, а закончили кальяном и крутой музыкой из прошлого в одном из баров.
Я решила особо не наряжаться, но нашла применение давно пришедшему ободку с бордовыми розочками :)  
За несколько дней до дня рожденья мы как раз решили запечатлеть этот образ.