Страницы

среда, 20 февраля 2013 г.

Take me back to your house

Eng: Honestly I have been dreaming of moving away from Nizhny Novgorod to Sochi or somewhere else for quite a long time. This desire became even more acute after my winter holidays. Now I realize that everything from the people and weather to the atmosphere that reigns there in Sochi lures me.
Soooo, I mean that now, being here in Nizhny Novgorod, I spend all my time and efforts on trying to maintain my good mood and not to become depressed.
Zara scarf and roses help me a lot in my initiative. :) Hope you'are all right!

Ru: Честно, я на протяжении долгого времени мечтаю закончить университет и уехать из такого мрачного для меня Нижнего Новгорода. Это желание обострилось после этих зимних каникул в Сочи. Я понимаю, что все: от погоды и людей до атмосферы тянет меня на юг.
Я к тому,что, находясь здесь, я трачу все свое время и силы на поддержание псевдо- хорошего настроения.
Шарф Zara и розы помогают мне в этом. Надеюсь, что у вас в отличии от меня все хорошо!












Eng: Finally the goods I've been waiting for for a long time has arrived: the book The Sartorialist Closer by Scott Schuman and my new Marc by Marc Jacobs I-phone case which I absolutely adore. I can't believe that Marc is already 50. Diet Coke's campaign with him is stunning!

Ru: Наконец-то пришла долгожданная книга The Sartotialist Closer by Scott Schuman, и, ура,  я получила новый чехол для айфон Marc by Marc Jacobs. Я невероятно счастлива и не перестаю восхищаться Марком,которому уже за 50. Кампания Diet Coke с его участием просто завораживает :)