Страницы

понедельник, 25 февраля 2013 г.

Msdressy dress + the Winner of the Msdressy giveaway

Eng: Despite my happy face in the photos, this post took me much patience in fact. I don't have much time to devote to my blog now because of the studies, but I still try to be online as much as possible.
 This Msdressy stunning purple dress has helped me a lot in improving my mood in the end.
The sparkling details on the Msdressy dress are a real pleasure to the eye and make the dress absolutely perfect for a prom or a theme party. The quality is excellent and though I had some problems with the right sizing in the beginning, it couldn't spoil the whole impression of the Msdressy company.
The baloons that my boyfriend presented me some days ago became an adorable supplement to the look.

Besides, I would like to announce the WINNER of the Msdressy 80$ giveaway. My congratulations go to Isabel Almeida. All the further instructions are already sent to your e-mail.

Ru:  Несмотря на мое счастливое лицо на фото, этот пост дался мне достаточно тяжело. Сейчас у меня очень мало свободного времени из-за напряженного графика учебы, но я стараюсь, как могу, чтобы быть в курсе всех событий блогосферы :)
Потрясающее фиолетовое платье от Msdressy очень помогло поднять мне настроение в тот день. А сверкающая вышивка радовала глаз. Именно она сделала этот наряд идеальным вариантом для выпускного или тематической вечеринки. Я была поражена качеством платья. Хотя у меня возникли некоторые проблемы с его размером, я осталась абсолютно довольна сервисом компании Msdressy.
По счастливой случайности несколько дней назад мой молодой человек подарил мне гелиевые шарики. Я решила, что они станут замечательным дополнением такого игривого образа :)

Кроме того, пришло время объявить победителя розыгрыша  Msdressy 80$ giveaway. Мои поздравления Isabel Almeida. Все инструкции уже высланы вам на почту :)