Страницы

вторник, 15 января 2013 г.

Spellbound

Eng: The New Year was celebrated 14 days ago, but my heart is still imprisoned by the magic and inspiration of the event. I am craving for more. The photos that were taken during the New Year celebration and before it do not let me be sad now. So, hope you'll enjoy them too!

Besides, some days before the party my friend and I started and successfully finished decorating our New Year tree. It's really big and beautiful !)Just look at it!

Ru: Новый Год мы встретили уже аж 14 дней назад, а мое сердце до сих пор зачаровано прекрасной доброй атмосферой праздника. Эти фотографии не позволяют мне хандрить, наоборот, подбадривают меня перед предстоящей сессией. бррррр. Надеюсь, вам они понравятся так же сильно, как и мне, и немного  освежат ваши воспоминания :)
Елку мы наряжали вместе с подругой за несколько дней до Нового Года, она получилась пушистой, красииивой и яркой - все, как мы любим :) Приятного просмотра!




Eng: The mask created a mini-illusion of a ball. Unfortunately, at that moment I lacked the dress :))
Ru: Маскарадная маска создала соответствующую атмосферу, но, к сожалению, платье так и не возникло откуда ни возьмись. :)





 Eng: The New Year night I spent with my boyfriend and his friends. A home atmosphere reigned during the whole party that's why I didn't need to dress up :)

Ru: Я провела новогоднюю ночь в компании своего молодого человека и его друзей. Домашняя атмосфера, которая царила в течение всего праздника, позволила сильно не наряжаться :)






and how did you spend your New Year? :)