Страницы

пятница, 2 ноября 2012 г.

Look of the Day: Firmoo Glasses

Eng: I've always been obsessed with a sporty style, and I preferred pants to skirts. But my new-arrival from Firmoo has made me change my mind.  The glasses with a beautiful frame that I really adore, beautified the look of the day.
I was extremelly happy to get them finally and see the black and elegant case and my ideal Firmoo glasses. They are of high quality and inspire me to order one more pair :) By the way, Firmoo sends a free eyewear for the first-time byers, so all who are interested should hurry up :)
You are  even able to use your own photo to try the eyewear virtually, and also you can share your awesome try-on photo on yours and Firmoo’s Facebook wall and see what your friends think of it.
The range of products is really great there, for anyone to choose, from elegant to incredibly extravagant glasses!)
So, here they are: my new glasses and the look of the day finally)


Ru: Мне всегда больше нравился небрежный спортивный стиль, и я отдавала предпочтение брюкам, а не юбкам. Но пришедший мне подарок от Firmoo в корне изменил мое отношение к "предмету" :).Очки в потрясающей оправе, по моему мнению, украсили образ и добавили перчинки :)

Я была счастлива наконец раскрыть посылку,когда почтальон доставил ее мне, и увидеть элегантный чехол и мои идеальные очки! Очки сделаны из качественного материала,что вселяет надежду,что они будут еще дооолго украшать мои образы. Более того, я уже присмотрела себе еще одну пару :)
Всем заинтересовавшимся Firmoo высылает очки абсолютно бесплатно, вам нужно только оплатить доставку, так вы сможете оценить аксессуар и остаться довольными :)