Страницы

воскресенье, 4 ноября 2012 г.

Instagram post: October'12

Eng:It's high time to share with you my IPhone photos, as there is already plenty of them. For ones who are interested and want to follow me on instagram can find me there: lidavinnikova
I will be extremely glad to meet new followers :)
Moreover, I am frequently asked about the program I use to make photo collages ( Photoshop doesn't work on my netbook(
That's why Picasa helps me a lot, You are able to download it for free from REDDEL.RU
It's a  very fast and convenient way of putting finishing touches on your photos :) You'll certainly be satisfied with it as I am.

Ru: Пришло время поделиться с вами фотографиями с телефона, тем более их накопилось немало. Для тех, кто заинтересовался и хотел бы читать меня, может найти меня в инстаграм под именем lidavinnikova 
Буду очень рада новым читателям :)
Более того, меня часто спрашивают,  в какой программе я создаю коллажи из своих фотографий. Я не использую фотошоп, потому что это слишком тяжело для моего нетбука :))Поэтому меня спасает программа Picasa. Ее вы можете бесплатно скачать c REDDEL.RU
Это довольно-таки простой и удобный способ обработки фотографий!)





Soon there will be a post with the necklace on me :))