Страницы

среда, 10 октября 2012 г.

Walking

Eng: On one rainy, but sunny  day we decided to walk. The weather was so warm that wanted me to wear a dress. I chose my favourite ZARA sweater and a belt to beautify the look. Looks cute, I suppose :)
One more news, Last month I started attending the school of journalism organised by the local chanel Volga. I've never met sooo different people and get so much knowledge on such a tight timetable. Sometimes It feels sad for my own reasons, but I like the school still, It's certainly precious experience.

Ru: В один дождливый,но солнечный день мы решили прогуляться. Погода была теплой,так и подразумевая платье :) Я решила добавить в образ мой любимый вязаный свитер и ремешок. По-моему,получилось мило.
И еще новость, я уже как месяц хожу в школу журналистики ТК Волга. В столь сжатые сроки я еще никогда не знакомилась с таким количеством новых людей и не получала такое количество интересной информации. Да, иногда становится грустно по своим причинам, но мне все равно нравится, это драгоценный опыт все-таки.